Start your review for Metisu
Start your review for Metisu

How’d they do?

126 people have reviewed Metisu

Overall Satisfaction
Rating Summary
Fit/Quality
Delivered on Time
Customer Service
Price

About

Pink dropdown open

Based in China, sells clothes on the cheap end of mid-tier pricing.


Shop Location

China

Shipping Locations

International

Showing all reviews for Metisu

love the dress
Reviewed
Quality
Shipping
Service
Price
Metisu blue floral maxi dress
BUY NOW
blue floral maxi dress
$72 USD

I love this dress and the dress fits me perfectly! It looks even better than on the website! The zipper works well and not tangle.


 Comment

  • A comment has been removed by commenter.
  • METISU 

    Dear Angel,

    Thank you so much for taking your time to reach out and give us a review. We are so glad to hear that you are happy with the dress :) Your feedback is always welcome, as it is the most effective way to improve our products and service.

    We hope you could find more lovely dresses at our online shop in future. If you have any questions, please feel free to contact us by contact email [email protected]

    We wish you have a good day! XOXO

Loved shopping from Metisu
Reviewed
Quality
Shipping
Service
Price
Metisu white high low hem sleeveless midi dress
BUY NOW
White High Low Hem Sleeveless Midi Dress
$78 USD

Love the fabric and fit of the dress, very soft and high quality. Highly recommend.


 Comment

  • METISU 

    Hello Bella,
     
    Thank you so much for taking your time to reach out and give us a review. We are so glad to hear that you are happy your dress:) Your feedback is always welcome, as it is the most effective way to improve our products and service.
     
    We hope you find more lovely dresses on our website in near future :) If you have any questions, please feel free to contact us by contact email [email protected]
     
    We wish you have a good day! XOXO

Cindy's shopper avatarLevel 1
+ Follow
Return policy is horrible
Reviewed
Quality
Shipping
NA
Service
NA
Price
NA

I am trying to return a purchase of dresses that were too small. The address lists a postal code in China that Fed EX says is not valid. I have emailed twice now, and have not gotten any answer. The clothes are pretty...but this return process is turning into a nightmare.


 Comment

  • METISU 

    Hello Cindy,

    We are sorry for your inconvenience. We received an email from you 12 hours ago but do not find your order under your email address in our system. Would you like to let us know your order number or registered email address so that we could assist you further?

    We are sorry to hear that you the dress does not fit you. We are willing to help you exchange for different size or item. Certainly, we will also help you return for refund if you want. We have replied to you and look forward to hearing from you soon. If you have any questions, please feel free to contat us by email [email protected] will respond to you within 24 hours (Excluding weekend and holiday).

    Sincerely

DON'T BE FOOLED BY THE PHOTOS! TERRIBLE QUALITY
Reviewed
Quality
Shipping
Service
Price
Metisu black cold shoulder ginkgo embroidered maxi dress
BUY NOW
Black Cold Shoulder Ginkgo Embroidered Maxi Dress
$68 USD

BUYER BEWARE! I was so excited to receive my dress. When looking online, I loved the style of the dress, the lace collar and the intricate embroidered skirt. Imagine my surprise when I opened the package and found a vastly different collar from what is pictured on the website. Rather than a beautiful floral lace, it is an odd cheap-looking netting fabric with an oval pattern. Not only is it different, but it doesn't suit the style of the dress at all and cheapens the overall image. All of the fabric is clearly cheaper than the fabric pictured in the photos and not well-made. Outer mesh skirt with the embroidery is much longer (sewn lower- see photo) than pictured on the site as well and the inner skirt is the same length, creating an awkward distance and isn't as flattering. I am so heartbroken as I loved the dress online and was so looking forward to wearing it for an upcoming formal event. Ordering online is always a little risky with fit, but you expect to receive an item that is fairly represented by the photos provided. Additionally, the customer service is terrible. They refuse to acknowledge the very apparent difference, which I spelled out in the photos I sent them and am providing for your reference below. It took me several emails to receive the information for returning and the buyer is responsible for paying for the return. NO SHIPPING LABEL PROVIDED. Some risks are worth taking, but take it from me...this is not one of them. Learn from my error and buy elsewhere.


 Comment

  • METISU 

    Dear Juliana,

    An apology is no substitute for good service, but I want to offer one on behalf of the Metisu Customer Service. We appreciate your reporting this matter to us. It helps to know the kinds of difficulties our customers have so we can work toward improvements. The information you have provided has been sheared with our warehouse as they continue their efforts to improve service performance in your area.

    Please kindly understand that the actual pattern may not be exactly the same as the one in the picture for some dresses. We have sent you an email to help you solve this issue. Would you like to check your inbox including dustbin? Please rest assured that we will be following on this issue until we find a solution which satisfy you. If you have any questions, please feel free to contact us by email [email protected]

    We really want to help you solve this issue and look forward to hearing from you.

    Sincerely

Loved shopping from Metisu
Reviewed
Quality
Shipping
Service
Price

I loved ordering through this website! My package came faster than expected, and when I called with a question on my order I was responded to with EXCELLENT and FRIENDLY customer service! Also, the quality is amazing and the dresses are very stunning!
I honestly cannot wait to spend more money and support in this company!


 Comment

  • METISU 

    Hello Barbara,

    Thank you so much for taking your time to reach out and give us a review. We are so glad to hear that you are happy with your order #175335 and our customer service:) Your feedback is always welcome, as it is the most effective way to improve our products and service.

    Please rest assured that we will ship your new order #179429 out for you as sooon as it is ready :) If you have any questions, please feel free to contact us by contact email [email protected]

    We wish you have a good day! XOXO

Lace dress
Reviewed
Quality
Shipping
Service
Price
Metisu navy blue v neck cutwork lace midi dress
BUY NOW
Navy Blue V-neck Cutwork Lace Midi Dress
$66 USD

The dress looks very beautiful on the figure. A good option for summer. The only thing - at the bottom is not a straight line. In all other respects it is perfect.


 Comment

  • METISU 

    Hello Ekaterina,

    Thank you so much for taking your time to reach out and give us a review. We are so glad to hear that you are satisfied Navy Blue V-neck Cutwork Lace Midi Dress :) Your feedback is always highly appreciated and we will keep improving our products and service.

    For more fashionable dresses on sale now. Please visit our website here: https://www.metisu.com/shop/clothing/dresses :) If you have any questions, please feel free to contact us by contact email [email protected]

    We wish you have a good day! XOXO

Feminine dress
Reviewed
Quality
Shipping
Service
Price
Metisu white fishtail hem cutwork lace maxi dress
BUY NOW
White Fishtail Hem Cutwork Lace Maxi Dress
$73 USD

Very beautiful feminine dress. Well sits on the figure. Quality is good.


 Comment

  • METISU 

    Hello Ekaterina,

    Thank you so much for taking your time to reach out and give us a review. We are so glad to hear that you are happy with the White Fishtail Hem Cutwork Lace Maxi Dress:) Your feedback is always welcome, as it is the most effective way to improve our products and service.

    For more fashionable dresses on sale now. Please visit our website here: https://www.metisu.com/shop/clothing/dresses :) If you have any questions, please feel free to contact us by contact email [email protected]

    We wish you have a good day! XOXO

Liars
Reviewed
Quality
Shipping
Service
Price
NA

I ordered my dress in medium and I received a large. I emailed them about their mistake and this is their response 😡

Dear Yohanny,

Thank you for your email.

We are sorry but we did send you the correct size. We have made some changes on the size guide recently to make sure you find the perfect fit. The actual measurements of your dresses have not changed. If you are not sure, you can log into your account and check your order history.

You will find that the size is correct.

We value our customers and want to do our best for you.

You can’t recognize your mistake and very persistent about being right with my size.


 Comment

  • A comment has been removed by commenter.
  • METISU 

    Hello Yohanny,

    we are sorry for your inconvenience about your order. As we mentioned in previous email, we have made some changes on the size guide recently to make sure you find the perfect fit. Please kindly understand that there is some change about the size label but there is nothing wrong with the actual measurement of the item you ordered. We have sent you an eamil to help you solve this issue. Would you like to check your inbox? If you have any questions on this matter, please feel free to contact us by contact email [email protected]

    We really want to offer you better service and hope to hearing from you soon!

    Sincerely

Scam!! Bad quality clothes. Makes you pay shipping
Reviewed
Quality
Shipping
Service
Price
Metisu dress
BUY NOW
Dress
$57 USD

Terrible quality and terrible service.


 Comment

  • A comment has been removed by commenter.
  • METISU 

    Oh dear, we are sorry to hear that. :( Could you please let us know your order number or registered email address so that we could assit you further on your order? If you have any questions, please feel free to contact us by email [email protected] We really want to help you solve this problem and look forward to hearing from you soon!

RUN! Buyer pays return/exchange to China. $$$$$$
Reviewed
Quality
Shipping
Service
Price

This company has less than poor customer service. The dress I ordered was too small in the arm holes but the rest of the dress fit fine. After tons of delayed emails (it took them DAYS to reply to emails) they decided that they would not pay for return or exchange shipping because the problem was with me and not their dress!

They DO NOT have an American address, only one in China and they told me that I "didn't need to add tracking if it was too expensive" for me. Thats ANOTHER red flag - they will probably say they never received the dress back and avoid giving me a refund!

I will be reporting this company and placing reviews everywhere I can so that they are exposed for what they are.


 Comment

  • METISU 

    Hello Christina,

    We are deeply sorry for your inconvenience about your order.

    Please kindly understand that the customer needs to pay the shipping fees on their own if there are no quality problems. We have made it clear that on our website: “If you are not 100% satisfied with your purchase, you can return your item for a refund within 30 days upon receipt. However you need to pay the return shipping fee on your own.” Please refer to the Return&Exchange Policy here: https://www.metisu.com/help/return-exchange. Besides, we often advise our customers to choose a cheapest shipping method, which can help you save the money. Sometimes the shipping method without a tracking number is much cheaper. Please kindly understand that this is just a suggestion. As you are the shipper, you can choose whatever shipping method you want. We respect your decision and assert your right. We have sent you an email about this issue. As we have sent you an email, if you need any further assistance, please feel free to contact us. You are welcome to contact us by email [email protected] We really want to help you solve this problem and look forward to hearing from you soon!

    Sincerely

Displaying reviews 1 - 10 of 126 in total

Are you an online shop owner? Claim your shop today.